AnadoluJet
AnadoluJet, 23 Nisan 2008 tarihinde geniş halk kitlelerinin ulaşım hizmetinden yararlanmaları amacıyla Türk Hava Yolları 'nın yeni bir iş modeli ile yapılandırdığı farklı bir ticari markası olarak kurulmuştur. Maliyet avantajlarının bilet ücretlerine yansıtılmasıyla uçakla seyahat daha cazip hale getirilmiştir. Ankara hatlarındaki yolcu sayısı %65 artmış, doluluk oranları %85 seviyelerine gelmiştir. 5 uçakla operasyona başlayan AnadoluJet, ilk yılında 8 uçaklık, 2010 yılının ilk yarısında ise 16 uçaklık bir filoya ulaşmıştır. 2012 ortalarında ise 20 uçakla hizmet vermekteydi. Başkentin konumuna yakışır şekilde hizmeti tüm Anadolu'ya; cazip ücretlerle güvenli, hızlı ve zamanında uçuşlarla temel ihtiyaç olarak yaygınlaştırmak istenmiştir. Ulaşım ağını günden güne arttırarak hava ulaşımının sektör içindeki yerini daha sağlam bir temele oturtmak istemektedir. Sloganı: \"Uçmayan Kalmasın!\" Anadolu'nun 40 noktasına yolcu taşıyan AnadoluJet, THY A.O. - Bölgesel Uçuşlar Başkanı İbrahim DOĞAN ve ekibi tarafından yönetilmektedir. AnadoluJet, Türk Hava Yolları'nın bir alt markası olduğundan, uçuşlarda TK kodu kullanılmaktadır. AnadoluJet, 7000'li TK kodlarını kullanmaktadır. Örnek: İzmir - Ankara uçuşlarında kullanılan uçuş kodlarından biri, TK 7005'dir.