Menüsü

Bize ulaşın

Seyahatinizle ilgili size yardımcı olalım

Rezervasyon kontrol

Rezervasyon onay e-postasını tekrar gönder
Rezervasyonun ayrıntılarını ve durumunu kontrol edin

Rezervasyon durumunuzu Kullanıcı Alanında kontrol edebilirsiniz. Bunu yapmak için, rezervasyon esnasında kullanılan e-posta ile giriş yapın veya kayıt olun ve “Rezervasyonlarım” yer imine gidin.

Hesaba git
Rezervasyonun durumunu kontrol edin giriş yapmadan

Rezervasyon ile ilgili en sıkça sorulan sorular

Rezervasyonum

  • Rezervasyonuma Dair Bir Onaya Sahip Değilim. Durumunu Nasıl Kontrol Edebilirim?

    Bilet satışının onayı, rezervasyonun yapılıp ödemesi gerçekleştirildikten sonra e-mail yoluyla tarafımızdan gönderilmektedir. Mevcut rezervasyonun durumunu öğrenmek için, eSky kullanıcı alanındaki hesabınıza giriş yaparak, “Rezervasyonum” yer imini tıklayabilir veya bu bağlantıyı kullanabilirsiniz (bu işlemi gerçekleştirebilmek için bir rezervasyon numarası ve bu işlemi gerçekleştirirken kullandığınız bir e-posta adresi vermeniz gerekmektedir).

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Biniş Kartım Yok

    Uçuş kartınızı, rezervasyon sırasında tarafınızca bize verilmiş olan e-mail adresine uçuştan 48 ile 8 saat öncesine kadar olan bir sürede göndermekteyiz. Seyahatiniz birkaç uçuştan oluşuyorsa, biniş kartları ayrı e-postalar ile gönderilir - her biri 48 saatten 8 saat öncesine kadar tarafınıza gönderilecektir.

    Uçuşunuza 8 saatten az bir süre var ve hala biniş kartınız e-postanızda yok ise, SPAM klasörünü kontrol edin ve rezervasyon sırasında hangi e-posta adresinin tarafımıza verildiğinden emin olunuz. Biniş kartlarınız, sahip olduğunuz başka bir e-posta adresinin gelen kutusuna gönderilmiş olabilir.

    Dikkat! Giriş formunda ek bilgi verilmesini gerektiren uçuşlar için, biniş kartı ancak gerekli bilgiler eklendikten sonra gönderilecektir. Rezervasyonunuz birden fazla veya başka yolcuları da içeriyorsa, bu yolcular hakkında verilmesi gereken bilgilerin tamamının verildiğinden emin olunuz.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Nasıl Bagaj Satın Alabilirim?

    Kayıtlı bagajınızı, rezervasyon sırasında satın alabilir veya sonradan ekleyebilirsiniz.  Kayıtlı bagajınızı uçuştan en geç 48 saat öncesine kadar ekleyebileceğinizi unutmamalısınız.

    Örnek koşullar:

    Ryanair (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):

    • 10 kg, 1 parça bagaj 55 x 40 x 20 cm – 85 TL - 175 TL aralığında
    • 20 kg, 1 parça bagaj 81 x 119 x 119 cm – 164 TL - 316 TL aralığında

    Wizz Air (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):

    • 10 kg, 1 parça bagaj – 62 TL - 175 TL aralığında
    • 20 kg, 1 parça bagaj – 96 TL - 317 TL aralığında
    • 32 kg, 1 parça bagaj – 147 TL - 458 TL aralığında

    Diğer havayolları - [buraya bakın]

    * Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştirilebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Öncelikli Biniş Hakkını Nasıl Satın Alabilirim?

    Öncelikli biniş hakkınızı, rezervasyon sırasında satın alabilir veya sonradan ekleyebilirsiniz.  Öncelikli biniş hakkınızı uçuştan en geç 48 saat öncesine kadar ekleyebileceğinizi unutmamalısınız.

    Dikkat! Öncelikli biniş servisi sınırlı sayıda kişiyi içerebilir ve kullanılamayabilir.

    Örnek koşullar:

    Ryanair (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):

    • Öncelikli biniş yolunu kullanarak uçağa binerken yanınıza alabiceğiniz kisişel çantanızın boyutları en fazla 40 x 20 x 25 cm ve el bagajınızın boyutları en fazla 55 x 40 x 20 cm ve 10 kg ağırlığında olmalıdır – 39 TL ile 113 TL aralığında bir ücrete tabiidir.

     Wizz Air (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):

    • Öncelikli biniş yolunu kullanarak uçağa binerken yanınıza alabiceğiniz ilk el bagajının boyutları en fazla 40 x 30 x 20 cm ve 10 kg ağırlığında, ikinci el bagajınızın boyutları en fazla 50 x 40 x 23 cm ve ve 10 kg ağırlığında olmalıdır – 31 TL ile 192 TL aralığında bir ücrete tabiidir.

    * Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştiriebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Koltuk Seçimi Servisini Nasıl Satın Alabilirim?

    Havayolu rezervasyon sistemleri, yolcularını koltuklara rastgele bir şekilde yerleştirmektedir. Birlikte seyahat etmek isteyen yolcularla yapılan bir uçuş durumunda, taşıyıcı firmalar birlikte seyahat eden insanları ayırmaktadır (bu kuralın tek istisnası, bir çocuğun ebeveyni ile seyahat ettiği durumdur). Bu tür rahatsızlıkları önlemek için, kesinlikle koltuk seçimi hizmeti satın almaya değer.

    Servisi, bilet rezervasyonu sırasında (sadece seçili havayolları için geçerlidir) ya da iletişim formuyla bize ulaşarak satın alınabilirsiniz (aşağıdaki bağlantıdan).

    Seçilen koltuk ile yapılan rezervasyon ücretli bir servistir ve fiyatı havayoluna ve seçilen koltuk tipine göre farklılıklar göstermektedir. Mesajınıza cevaben, danışmanlarımız koltukların uygunluğu ve fiyatları hakkında ayrıntılı bilgiyi size gönderecektir.

    Servisin kişi başı ücreti 28 TL ile 158 TL arasında değişmektedir (her uçuş ayağı için).

    Dikkat! Uçaktaki boş koltuk sayısı dinamik olarak değişkenlik göstermekte ve seçilen koltuklar kullanılamayabilir.

    * Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştirilebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Bir rezervasyonu iptal etmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

    Düşük bütçeli havayollarının çoğunda (Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion dahil) bileti iade etmek mümkün değildir. Havayolları, rezervasyon koşullarında biletlerin iade edilemeyeceğini vurgulamaktadır.

    Ticari havayolları söz konusu olduğunda (örneğin, LOT, Lufthansa, Air France), tarife koşullarında bilet iade imkanı belirtilmiştir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Havalimanındayken Özel Yardıma İhtiyacım Var. Ne Yapmalıyım?

    Havaalanında özel yardıma ihtiyacınız var ise, bilet rezervasyonu yapıldıktan hemen sonra gerekli başvurular gerçekleştirilmelidir. Havayolunun veya havaalanının bu durum hakkında bilgilendirilmesi gereken süre, havayolu şirketlerinin veya havalimanların politikasına bağlı olarak farklılıklar göstermektedir.

    Özel yardım, engelliler ve sınırlı hareket kabiliyetine sahip kişiler için ücretsizdir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Havayolunun Uçuş Saatindeki Değişikliği Hakkında Bilgilendirme

    Bir havayolu şirketi uçuş saatini değiştirirse, sizi bu konuda bilgilendiririz. Değişiklikle ilgili bilgiler rezervasyon sırasında sağlanan e-postaya gönderilecektir.

    Bizden gelen mesaj şu şekilde başlayacaktır:
    ÖNEMLİ! Program değişikliği bildirimi, onay kodu [rezervasyon numarası]

    Dikkat! Yeni biletinizi, (uçuştan önce) değiştirilmiş yeni uçuş saati ile rezervasyon sırasında verilen e-postaya göndereceğiz.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!

Online check-in-İnternet Üzerinden Kayıt

  • İnternet Üzerinden Kayıt (Online check-in) Yaparken Hata Almak

    İnternet üzerinden veya bağımsız bir şekilde yaptğınız check-in sırasında verilen bilgiler doğrultusunda veya herhangi bir konuda hata oluştuysa, bizi bu konuda derhal bilgilendirmeniz gerekmektedir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!

Rezervasyon Değişikliği

  • Uçuş Tarihimi Nasıl Değiştirebilirim?

    Seyahat tarihini değiştirme imkanı havayoluna bağlı olarak farklılıklar göstermektedir. Düşük bütçeli havayollarının bir kısmı ek bir ücret karşılığında tarihin değiştirilmesine izin verir (değişim ücreti, firmaya bağlı olarak 1150 TL kadar yükselebilir). Ticari havayollarının bazıları ise, seçtiğiniz uçuş tarifesine bağlı olarak bu hizmeti sağlamaktadır.

    Tarihi değiştirme ücreti her yolcu ve her uçuş ayağı (tek uçuş) için tahsil edilir. Ayrıca, orijinalin fiyatı ile yeni bir bilet arasındaki ücret farkı bu tutara eklenebilir. Yeni biletin fiyatı orijinal fiyattan düşükse, havayolları herhangi bir ödeme gerçekleştirmemektedir.

    Bazı durumlarda, eSky, bilette değişiklik yapmak için 75 TL (değişiklikten dolayı meydana gelen toplam fiyata dahildir) tutarında bir ajans ücreti alır. Bu ücret, değişiklik yapılması gereken her yolcu için tahsil edilir. 

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Rezervasyon Sırasında Verilen Geçersiz Yolcu Bilgileri. Ne Yapmalıyım?

    Havayolu şirketlerinin çoğunda, bilet üzerindeki detayları değiştirmek yasaktır. Yanlış verilerin düzeltilmesi mümkündür ve ücrete tabiidir. Değişikliklerin kapsamı ve fiyatı, havayolu şirketinin politikasına bağlı olarak farklılıklar gösterir.

    Bilet üzerinde yapılan hatalar, örneğin:

    • Ad ve soyad yazımında yapılan hatalar,
    • Doğum tarihi yazımı hatası,
    • Unvan yazımı/seçimi hatası (Kadın/Erkek),
    • Yolcu türü yazımı/seçimi hatası (Yetişkin/Çocuk)

    en hızlı bir şekilde bildirilmelidir.

    Danışmanlarımız, yukarıda belirtilen hataları düzeltme olasılığını kontrol edecek, değişiklikle ilgili olası masraflar hakkında bilgi verecek ve bilet üzerindeki ayrıntıları düzeltmek için havayollarıyla irtibata geçecektir.

    Dikkat! Özel karakterlerin ve aksanların (örneğin, č, é, ö) yanı sıra, soyadındaki boşluklar ve aksanların olmaması bir hata değildir. Havayolları, bu tür harfleri ve boşlukları bilerek kullanmazlar.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!

Fatura

  • Bileti Satın Alan Kişinin Faturadaki Bilgilerini Nasıl Değiştirebilirim?

    Bileti satın alan kişinin detaylarını(yolcunun değil!) değiştirmek, bileti satın aldıktan sonra 30 güne kadar mümkündür. eSky detayları değiştirmenize izin verir:

    • Şahıstan başka bir şahsa,
    • Şahıstan şirkete

    İlgili bilgileri şirketten başka bir şirkete veya şirketten gerçek bir kişiye değiştirmek mümkün değildir.

    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!
  • Faturanın Üzerinde Neden İki Farlı Para Birimi ve Tutar Bulunmaktadır?
    Satın alma işlemi, bir Polonya şirketi tarafından gerçekleştirildiği için yasal düzenlemeler faturada iki tutarın kullanılmasını gerektirir. Bunlardan biri hizmetin satın alındığı miktar, diğeri ise PLN (Polonya Zlotisi) cinsinden eşdeğeridir.
    Does this article have the information you were looking for? Yes | No
    How can we improve this article? Attention! If you want to change your booking details or report a problem, please contact us through the contact form!
    Thank you for your opinion!

Sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyarız

Çalışma saatleri:

Pazartesi - Cuma: 09:00 - 18:00

Mümkün olduğunca çabuk yanıt vermek için elimizden gelen çabayı gösterdiğimize emin olabilirsiniz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Acil bir durumda bizi arayın