Rezervasyon durumunuzu hesabınızdan kontrol edebilirsiniz. Bunu yapmak için, rezervasyon yapmak için kullanılan e-posta ile oturum açın veya kaydolun ve "Rezervasyonlarım" yer işaretine gidin.
Hesabınıza gidinVerilen geri ödeme tutarı havayolunun takdirindedir ve geri ödeme politikasının kapsadığı hizmetleri içerir. Bu tutar, uçuş iptal edilmiş olsa bile gerçekleştirilen hizmet ücretini ve eSky'den satın alınan ek hizmetleri içermez.
Bazı durumlarda, havayolları ayrı ödemelerde iptal edilen rezervasyonlar için geri ödeme yapar, Örneğin. belirli yolcular için, rezervasyon bir grup insan için bilet içeriyorsa veya havayolu tarafından sunulan ek bagaj, koltuk rezervasyonu vb. gibi ek hizmetler içeriyorsa
Geri ödeme tutarına neler dahildir? Daha fazla bilgi >>
Bilet satışının onayı, rezervasyonun yapılıp ödemesi gerçekleştirildikten sonra e-mail yoluyla tarafımızdan gönderilmektedir. Mevcut rezervasyonun durumunu öğrenmek için, eSky kullanıcı alanındaki hesabınıza giriş yaparak, “Rezervasyonum” yer imini tıklayabilir veya bu bağlantıyı kullanabilirsiniz (bu işlemi gerçekleştirebilmek için bir rezervasyon numarası ve bu işlemi gerçekleştirirken kullandığınız bir e-posta adresi vermeniz gerekmektedir).
Uçuş kartınızı, rezervasyon sırasında tarafınızca bize verilmiş olan e-mail adresine uçuştan 48 ile 8 saat öncesine kadar olan bir sürede göndermekteyiz. Seyahatiniz birkaç uçuştan oluşuyorsa, biniş kartları ayrı e-postalar ile gönderilir - her biri 48 saatten 8 saat öncesine kadar tarafınıza gönderilecektir.
Uçuşunuza 8 saatten az bir süre var ve hala biniş kartınız e-postanızda yok ise, SPAM klasörünü kontrol edin ve rezervasyon sırasında hangi e-posta adresinin tarafımıza verildiğinden emin olunuz. Biniş kartlarınız, sahip olduğunuz başka bir e-posta adresinin gelen kutusuna gönderilmiş olabilir.
Dikkat! Giriş formunda ek bilgi verilmesini gerektiren uçuşlar için, biniş kartı ancak gerekli bilgiler eklendikten sonra gönderilecektir. Rezervasyonunuz birden fazla veya başka yolcuları da içeriyorsa, bu yolcular hakkında verilmesi gereken bilgilerin tamamının verildiğinden emin olunuz.
Biniş kartlarınızı içeren e-postayı veya giriş formunun bağlantısını bulamıyor musunuz? Bizimle iletişime geçiniz
Kayıtlı bagajınızı, rezervasyon sırasında satın alabilir veya sonradan ekleyebilirsiniz. Kayıtlı bagajınızı uçuştan en geç 48 saat öncesine kadar ekleyebileceğinizi unutmamalısınız.
Örnek koşullar:
Ryanair (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):
Wizz Air (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):
Diğer havayolları - [buraya bakın]
* Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştirilebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.
Rezervasyonunuza kayıtlı bagaj eklemek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Öncelikli biniş hakkınızı, rezervasyon sırasında satın alabilir veya sonradan ekleyebilirsiniz. Öncelikli biniş hakkınızı uçuştan en geç 48 saat öncesine kadar ekleyebileceğinizi unutmamalısınız.
Dikkat! Öncelikli biniş servisi sınırlı sayıda kişiyi içerebilir ve kullanılamayabilir.
Örnek koşullar:
Ryanair (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):
Wizz Air (uçuş ayağı / yolcu fiyatı):
* Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştiriebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.
Rezervasyonunuza öncelikli biniş eklemek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Havayolu rezervasyon sistemleri, yolcularını koltuklara rastgele bir şekilde yerleştirmektedir. Birlikte seyahat etmek isteyen yolcularla yapılan bir uçuş durumunda, taşıyıcı firmalar birlikte seyahat eden insanları ayırmaktadır (bu kuralın tek istisnası, bir çocuğun ebeveyni ile seyahat ettiği durumdur). Bu tür rahatsızlıkları önlemek için, kesinlikle koltuk seçimi hizmeti satın almaya değer.
Servisi, bilet rezervasyonu sırasında (sadece seçili havayolları için geçerlidir) ya da iletişim formuyla bize ulaşarak satın alınabilirsiniz (aşağıdaki bağlantıdan).
Seçilen koltuk ile yapılan rezervasyon ücretli bir servistir ve fiyatı havayoluna ve seçilen koltuk tipine göre farklılıklar göstermektedir. Mesajınıza cevaben, danışmanlarımız koltukların uygunluğu ve fiyatları hakkında ayrıntılı bilgiyi size gönderecektir.
Servisin kişi başı ücreti 28 TL ile 158 TL arasında değişmektedir (her uçuş ayağı için).
Dikkat! Uçaktaki boş koltuk sayısı dinamik olarak değişkenlik göstermekte ve seçilen koltuklar kullanılamayabilir.
* Fiyatlar havayolları tarafından belirlenir ve değiştirilebilir. Belirtilen fiyat aralıkları sadece gösterge niteliğindedir.
Koltuk seçimi hizmetinden yararlanmak ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Düşük bütçeli havayollarının çoğunda (Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion dahil) bileti iade etmek mümkün değildir. Havayolları, rezervasyon koşullarında biletlerin iade edilemeyeceğini vurgulamaktadır.
Ticari havayolları söz konusu olduğunda (örneğin, LOT, Lufthansa, Air France), tarife koşullarında bilet iade imkanı belirtilmiştir.
Seyahatinizin iptali durumunda geri ödeme için başvuruda bulunmak ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Havaalanında özel yardıma ihtiyacınız var ise, bilet rezervasyonu yapıldıktan hemen sonra gerekli başvurular gerçekleştirilmelidir. Havayolunun veya havaalanının bu durum hakkında bilgilendirilmesi gereken süre, havayolu şirketlerinin veya havalimanların politikasına bağlı olarak farklılıklar göstermektedir.
Özel yardım, engelliler ve sınırlı hareket kabiliyetine sahip kişiler için ücretsizdir.
Havaalanında özel yardıma ihtiyacanız olduğunu bildirmek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Bir havayolu şirketi uçuş saatini değiştirirse, sizi bu konuda bilgilendiririz. Değişiklikle ilgili bilgiler rezervasyon sırasında sağlanan e-postaya gönderilecektir.
Bizden gelen mesaj şu şekilde başlayacaktır:
ÖNEMLİ! Program değişikliği bildirimi, onay kodu [rezervasyon numarası]
Dikkat! Yeni biletinizi, (uçuştan önce) değiştirilmiş yeni uçuş saati ile rezervasyon sırasında verilen e-postaya göndereceğiz.
İnternet üzerinden veya bağımsız bir şekilde yaptğınız check-in sırasında verilen bilgiler doğrultusunda veya herhangi bir konuda hata oluştuysa, bizi bu konuda derhal bilgilendirmeniz gerekmektedir.
Check-in ile ilgili bir sorun bildirmek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Seyahat tarihini değiştirme imkanı havayoluna bağlı olarak farklılıklar göstermektedir. Düşük bütçeli havayollarının bir kısmı ek bir ücret karşılığında tarihin değiştirilmesine izin verir (değişim ücreti, firmaya bağlı olarak 1150 TL kadar yükselebilir). Ticari havayollarının bazıları ise, seçtiğiniz uçuş tarifesine bağlı olarak bu hizmeti sağlamaktadır.
Tarihi değiştirme ücreti her yolcu ve her uçuş ayağı (tek uçuş) için tahsil edilir. Ayrıca, orijinalin fiyatı ile yeni bir bilet arasındaki ücret farkı bu tutara eklenebilir. Yeni biletin fiyatı orijinal fiyattan düşükse, havayolları herhangi bir ödeme gerçekleştirmemektedir.
Bazı durumlarda, eSky, bilette değişiklik yapmak için 163 TL (değişiklikten dolayı meydana gelen toplam fiyata dahildir) tutarında bir ajans ücreti alır. Bu ücret, değişiklik yapılması gereken her yolcu için tahsil edilir.
Uçuşunuzun tarihini değiştirmek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Havayolu şirketlerinin çoğunda, bilet üzerindeki detayları değiştirmek yasaktır. Yanlış verilerin düzeltilmesi mümkündür ve ücrete tabiidir. Değişikliklerin kapsamı ve fiyatı, havayolu şirketinin politikasına bağlı olarak farklılıklar gösterir.
Bilet üzerinde yapılan hatalar, örneğin:
en hızlı bir şekilde bildirilmelidir.
Danışmanlarımız, yukarıda belirtilen hataları düzeltme olasılığını kontrol edecek, değişiklikle ilgili olası masraflar hakkında bilgi verecek ve bilet üzerindeki ayrıntıları düzeltmek için havayollarıyla irtibata geçecektir.
Dikkat! Özel karakterlerin ve aksanların (örneğin, č, é, ö) yanı sıra, soyadındaki boşluklar ve aksanların olmaması bir hata değildir. Havayolları, bu tür harfleri ve boşlukları bilerek kullanmazlar.
Bilet üzerindeki yolcu detaylarını değiştirmek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Bileti satın alan kişinin detaylarını(yolcunun değil!) değiştirmek, bileti satın aldıktan sonra 30 güne kadar mümkündür. eSky detayları değiştirmenize izin verir:
İlgili bilgileri şirketten başka bir şirkete veya şirketten gerçek bir kişiye değiştirmek mümkün değildir.
Bileti satın alan kişinin faturadaki bilgilerini değiştirmek ister misiniz? Bizimle iletişime geçin
Satın alma işlemi, bir Polonya şirketi tarafından gerçekleştirildiği için yasal düzenlemeler faturada iki tutarın kullanılmasını gerektirir. Bunlardan biri hizmetin satın alındığı miktar, diğeri ise PLN (Polonya Zlotisi) cinsinden eşdeğeridir.
Faturadaki diğer detaylarla ilgili sorularınız mı var? Bizimle iletişime geçin
Çalışma saatleri:
Pazartesi - Cuma: -
Mümkün olduğunca çabuk yanıt vermek için elimizden gelen çabayı gösterdiğimize emin olabilirsiniz.