Menü

Otellerde Check in Prosedürleri

Otellerde Check in Prosedürleri

Oteller, misafir evleri, apartmanlar veya daireler için check-in prosedürleri

Tüm oteller veya benzeri şekilde hizmet veren kuruluşlar, genellikle konuklarının kişisel bilgilerini de içeren check-in işleminin yapılmasını istemektedir. Check-in prosedürleri, özellikle daireler veya konuk evleri için olmak üzere, bir kuruluştan diğerine farklılıklar gösterebilir:

- Konuklardan check-in işlemi sırasında, rezervasyon onayı ile birlikte nüfus cüzdanı, pasaport ya da kişisel kimlik gibi belgelerini ya da bazı özel durumlarda otelin kendi kayıtları için kopyalayıp saklayabilecekleri sürücü belgesini ibraz etmeleri ve kayıt formunu imzalamaları gerekmektedir. Check-in işlemini gerçekleştirmek için her odadan en az bir konuğun bilgilerini ibraz etmesi gereklidir.

- Bazı kuruluşlar, standart check-in prosedürü sırasında kredi kartınızı ödemeyi garanti altına almak için talep edebilir ve hatta, konaklama süresince oda servisi veya mini bar gibi olası masrafları karşılamak için teminat talep edebilirler.

Rezervasyon yaptırdığınız işletmelerin türüne bağlı olarak, özellikle de müstakil bir daire, misafirhane vb. yerler için rezervasyon yapıyorsanız, check-in prosedürlerini kontrol etmenizi şiddetle tavsiye ederiz.

Oteller: Check-in saatleri her otelin çalışma prensibine bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bu değişiklik, tesislerin kurallarına ve yönetmeliklerine bağlı olarak 12:00’den yaklaşık 16:00'ya kadar değişebilir. Konukların gerekli tüm detayları önceden otele vermeleri ve uygun düzenlemeleri yapmaları koşuluyla erken ve geç check-in işlemleri otel tarafından yapılabilir. Bazı oteller ek ücret alarak işleminizi gerçekleştirebilir. Ancak, bazılarının erken ya da geç check-in işlemini kabul etmeyeceği için, resepsiyon gece boyunca kapalı olabilir. Böyle bir durumda otel ile varışınızdan önce irtibata geçmenizi tavsiye ederiz.

Apartmanlar ve Konuk Evleri: Bu gibi yerlerin, bireysel politikalar içeren bağımsız kuruluşlar olduğunu ve otellerden çok farklı check-in prosedürleri olabileceğini lütfen unutmayın. Çoğu zaman bu işyerlerinde resepsiyon masası yoktur ve konukların oda anahtarlarını farklı bir yerden almaları talep edilir. Bazen müşterilerden tesisi aramaları ve konukların varış saatlerine bağlı olarak check-in prosedürlerini yapmaları istenir. Ayrıca, apartlar ve konuk evleri teminat olarak depozito talep edilebilmektedir. Kaldığınız odaya herhangi bir hasar verilmemesi veya hasar durumunda muhafaza edilmemesi durumunda müşteriye hızlı bir şekilde geri ödenecektir.

Belirli bir kuruluşla ilgili ek bir bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin info@esky.com.tr

Bu bölümdeki öneriler kullanıcı yararına ve sadece bilgilendirme amaçlıdır, eSky.com.tr herhangi bir yükümlülük teşkil etmez.

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Geri dönüşünüz için teşekkür ederiz!

Bu sayede, daha kapsamlı ve ilgili içerik sunmak için yardımcı olacaktır.

Gönderme esnasında hata oluştu

Tekrar gönder Daha sonra tekrar deneyiniz.