Otelde değerli eşyaları saklama
Çoğu otelde değerli eşyaları saklamak için kasa/ dolap bulunmaktadır, küçük bir ücret karşılığında evrak, para ve diğer değerli eşyalarınız
Çoğu otelde değerli eşyaları saklamak için kasa/ dolap bulunmaktadır, küçük bir ücret karşılığında evrak, para ve diğer değerli eşyalarınız
Otelde gergin veya problemli bir durum olması halinde, hızlı müdahale edebilmesi için , en kısa sürede otel personeline bildirilmesi gerekir
Otel personeli (House Keeping) genellikle temizlikçilerden oluşur, görevleri konuk odalarının olduğu gibi lobi, merdiven, koridor, tuvalet,
Kayıp ve unutulan eşyalar politikası, genellikle otele bağlıdır, ancak eşya sahibi tespit edilmediğinde, otelin bunu iki yıl saklaması gerek
Her konuk otelin kurallarına ve politikalarına uymak zorundadır. Bu aynı zamanda otelde konaklamayan yabancı misafirler için de geçerlidir.
Bir çok otel müşterilerine ek hizmetler sunmaktadır- çamaşırhane, oda servisi ( Room Service) taksi siparişi, kültür etkinliklere bilet sunm
Her otelin konukların kaldığı süre boyunca saygı duyması ve uygulanması gereken kendi kuralları vardır. Bu kurallar arasında check - in , c
Otel odaları büyüklük ve sayısına göre aşağıdaki gibi sınıflandırılır: Tek kişilik oda (Single Room – SGL) - tek kişilik yatak. Otel stan
Açık büfe Bu tür masa (açık büfe) self- servis prensibinden, konuklara kısıtlama olmaksızın farkı gıdaları tüketmeyi sunar. Açık büfe mas
Otellerin sınıflandırılması standartlara uyumlaştırılması amacıyla yapılmaktadır, böylelikle insanlar otellerden beklentileri hakkında bilgi