Ek bagaj bildirimi internet üzerinden, telefonda, veya direk olarak havaalanında yapılabilmektedir.
En kolay yöntem olarak bizim müşteri temsilcilerimiz ile e-posta yoluyla irtibata geçebilirsiniz: info@esky.com.tr. Temsilcilerimizle rezervasyon numarasını paylaşmanız, ek bagajınız hakkında bilgilendirme yapmasına yeterli olacaktır.
Ek bagaj bilgilendirmesi (online veya havaalanında), online kayıt (check-in) işleminden sonrasında da yapılabilmektedir.
Not: Yolcu Wizz Air havayolunu tercih ettiğinde, online kayıt işleminden sonra ek bagaj kaydını online veya telefon yolu ile bildirmesi kabul görmemektedir. Ek bagaj satın alımı havaalanında uçuş günü yapılabilir.
Lütfen unutmayınız:
- Ek bagaj limitleri (ağırlık, adet, boyut) her havayolu şirketine göre farklılık gösterebilir ve havayolu tarafında belirlenir.
- Ek bagaj alımı havaalanında yapıldığında, ücreti online veya müşteri temsilcilerimizden yapılmasından daha yüksektir.