Menü

Otel fişini yeniden gönderme

Otel fişini yeniden gönderme

E- mail adresinize gönderilen otel rezervasyon fişini defalarca yazdırmanız mümkündür. Gönderilen mesajı sildiyseniz veya bulamıyorsanız, müşteri hizmetlerine ulaşarak, tekrardan gönderilmesini talep edebilirsiniz. Eğer mail adresinize erişiminiz mümkün değilse veya çıktısın almanız mümkün değilse, bizimle irtibata geçebilirsiniz. Sorunu giderilmesi ile ilgili elimizden gelen yardımı göstereceğiz.

Bu bölümdeki öneriler kullanıcı yararına ve sadece bilgilendirme amaçlıdır, eSky.com.tr herhangi bir yükümlülük teşkil etmez.

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Geri dönüşünüz için teşekkür ederiz!

Bu sayede, daha kapsamlı ve ilgili içerik sunmak için yardımcı olacaktır.

Gönderme esnasında hata oluştu

Tekrar gönder Daha sonra tekrar deneyiniz.