Menüsü

Bilet teslimatı

Bilet teslimatı

Elektronik uçak biletinin e-posta adresinize gönderilmesi

Ödemenizin eSky.com.tr banka hesabına yansıması ve onayın alınmasının ardından 48 saat içerisinde elektronik uçak bileti belirtmiş olduğunuz e-posta adresine gönderilir.

E-postanıza erişiminiz mümkün değilse, uçak bileti rezervasyon (PNR) numaranızı öğrenmek için, müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçebilirsiniz: info@esky.com.tr

<Uçak biletinizin durumunu sorgulamak için tıklayın>

E-posta adresinize elektronik uçak bileti ulaşmadığında, ne yapmanız gerekir?

  • E-posta kutunuzdaki SPAM / JUNK / GEREKSİZ klasörünü kontrol ediniz,

  • E-posta kutunuzun aşırı dolu olmadığına emin olunuz,

  • Paylaştığınız e-posta adresinizin doğru olup olmadığını kontrol ediniz.

Elektronik uçak biletiniz halen ulaşmadıysa, lütfen eSky.com.tr’nin müşteri temsilcileri ile irtibata geçiniz: (info@esky.com.tr)
(Mesai saatleri dışında satın alınan biletlerde e-postanın ulaşması gecikebilir.)

Bilet satın aldım fakat SMS (kısa mesaj) ulaşmadı?

Maalesef şu an itibariyle SMS (kısa mesaj) aracılığı ile elektronik uçak bileti veya bilgilendirme mesajları gönderemiyoruz.

Klasik kağıt bilet

Nadir durumlarda kağıt bilet düzenlenmesi gerekir. Gerekli olduğu taktirde, e-mail yolu ile bilgilendirme yapılacaktır. Yolcudan saati ve yeri belirlemek için bilgi talep edilecektir (genellikle uçuş saatinden önce havaalanında yapılır). İşlem maaliyeti kullanıcı tarafından karşılandığında, bilet kurye ile de gönderilebilir. Ancak bu uygulama şu anda sunulmamaktadır.

Bu bölümdeki öneriler kullanıcı yararına ve sadece bilgilendirme amaçlıdır, eSky.com.tr herhangi bir yükümlülük teşkil etmez.

Bu makale aradığınız bilgilere yer veriyor mu? Evet | Hayır
Benim düşünceme göre bu yazı:
Fikirlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.