Menüsü

Uçak biletindeki hataları düzenleme koşulları

Uçak biletindeki hataları düzenleme koşulları

<Uçak biletinizin durumunu sorgulamak için tıklayın>

Düşük tarifeli hava yolları iptal koşulları

Düşük tarifeli hava yolu uçak bileti satın aldıysanız ve bilgiler hakkında sorun görülmekte ise, mümkün olan en kısa sürede müşteri hizmetleri (info@esky.com.tr) ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

Düşük tarifeli hava yollarının çok sıkı kuralları vardır ve bu tür hataların bildirimi en kısa sürede yapılmalıdır. Çoğu değişiklikler ek ücrete tabidir.

En sık rastlanan hata örnekleri:

  • Kalkış ve varış tarihinin yanlış seçilmesi. Bazen düşük tarifeli havayolları bu hatanın değiştirilmesi için ücret talep etmemektedirler. Her bir durum bireysel incelenmketedir, ve bunun en kısa sürede bildirilmesi gerekir, tercihen ödemenin gerçekleştirmesinden 1 saat içimde. Havayolu çalışanı ilgili değişiklilik hakkında ücret talep edebilmektedir. Eğer tarihini değiştirdiğinizde,biletin fiyatı daha yüksekse ardaki fark müşteri tarafından karşılanmaktadır.
  • İsim veya soyisimde hata. Eğer düzenlen bilette isim veya soyisimde hata var ise, havayolunun, herhangi ekstra bir ücret ödemeden, düzenlemesi muhtemeldir. Havayolun şart ve koşullarına istinaden, böyle bir değişiklik, 1-3 harfe kadar yapılır. Eğer bir harf değişikliliği biletteki hazan ismin tamamını değilşmesine neden olursa, havayolu şirketi bu düzenlemeyi kabul etmyebilir. Örneğin : " Аyada- Aydan"
  • Yanlış girilen doğum tarihi. Böyle bir değişiklik yapılması mümkündür, anacak müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz  gerekir.
  • Yanlış hitap. Örneğin “Elif Bey“. Bu şekilde değişiklik yapılması sorun değildir fakat düzenlenmesi gerekir.
  • Yolcu kategorisindeki hata. Örneğin yetişkin yerine bebek. Yolcu kategorisi bölümünde dikkatli girilmelidir. Bebek yerine yetişkin seçildiğinde, bilet fiyatı farkı geri iade edilmemektedir ( bebek için ödenilen bilet fiyatı, yetişkininkinden daha dişüktür).

Düzenli tarifeli hava yolları iptal koşulları

Bilet bilgilerinde herhangi bir yanlışlık tespit ettiğinizde, lütfen en kısa süre içerisinde müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz: info@esky.com.tr

En sık rastlanan hata örnekleri:

  • Gidiş – Dönüş tarihinin yanlış seçilmesi. Böyle bir hata tespit edildiğinde, düzenleme, ödemenin gerçekleştirildiği gün içerisinde, ücretsiz yapılması mümkündür. Değişiklik düzenlenen uçuşun fiyatına göre düzenlenecektir.
  • İsim veya soyisimde hata. Eğer düzenlen bilette isim veya soyisimde hata var ise, havayolunun, herhangi ekstra bir ücret ödemeden, düzenlemesi muhtemeldir. Havayolun şart ve koşullarına istinaden, böyle bir değişiklik, 1-3 harfe kadar yapılması mümkündür. Havayolu tamamen farklı isimle değiştirmeyi kabul etmeyebilir. Tek harf bile olsa, yapılan düzenleme ismi farklı bir isme taşıyorsa, havayolu deiğişikliliği gerçekleştirmez.
  • Yolcu kategorisindeki hata. Örneğin yetişkin yerine bebek. Yolcu kategorisi bölümünde dikkatli girilmelidir. Bebek yerine yetişkin seçildiğinde, bilet iptal edilip yeniden düzenlenebilir.( ilgili tarifede koltuk durumuna bağlı olarak).

 

 

Bu bölümdeki öneriler kullanıcı yararına ve sadece bilgilendirme amaçlıdır, eSky.com.tr herhangi bir yükümlülük teşkil etmez.

Bu makale aradığınız bilgilere yer veriyor mu? Evet | Hayır
Benim düşünceme göre bu yazı:
Fikirlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.